Berg flyttar in igen (länk till Aftonbladet).
Carina Berg väger sarkasm, ironi och innerlighet på silvervåg och brukar vara väldigt bra i sitt flaggskeppsprogram.
Jag vill gärna se Carina flytta in hos:
Alex Schulman, och jag vill se honom lätta på masken och visa vem han egentligen är. Bort med ironi, fram med tvålen och tvätta bort stämpeln han etsat i mitt huvud.
Joel Kinnaman, bara för att få njuta lite extra.
Micke Persbrandt, väldigt trist och förutsägbart, jag vet, men det är för njutningen och för att få honom att visa något utöver dramaten-dramatikern. Det tror jag aldrig man hinner få till kommersiell TV, ge honom en timme utan reklamavbrott i SVT. René Nyberg gjorde ett försök men hon var för charmerad av honom för att få till det.

Kvinnorna, då? Ja, varför inte en övernattning hemma hos:
Annette Kullenberg, jag brukar garva åt hennes krönikor i City. Tycker hon verkar vara en skön typ.
Kim Anderzon, jag gillar henne, hon räds inte att säga vad hon tycker och hon är färgstark.
Hannah Widell, där har du en cool och modig tjej! Mer Hannah!

