Här följer dagens GI-rapport, mest för min egen dokumentations skull.
Frukost: Ägghack med kassler och majonnäs.
Lunch: Stekt haloumi och rostad paprika på salladsbädd. Den där paprikan fick jag ingen fjong på (fattar inte vad varmluftsugnen gör med sånt som ska ”rostas”, antar att jag måste vrida på nån ratt…).
Middagen inte intagen ännu, men måhända blir det ägg och bacon och någon härlig grönsak…

35 minuters rask promenad med ”Hundraåringen som kröp ut genom fönstret och försvann” i öronen. När jag försökte läsa den i bokform tyckte jag den var trååååkig, men med Björn Granaths inlevelsefulla läsning är den toppen.
Ikväll testar jag bikramyoga.
Invägning söndag.

Jag har blonderat håret. Själv, med egen införskaffad hårfärg från HM. Det är onekligen synd att säga att det på något vis är snyggt. Jag ser ut som en nykläckt kyckling till färgen. Tur att det är kort igen (har försökt odla ut det men stod verkligen inte ut med min halvkorta mesiga frisyr), då kan man komma undan med nästan vilken färg som helst på håret.

