Vågen stannade på 54,8 imorse. Känns positivt. Har insett att det nog är mer LCHF jag äter. GI tillåter fullkornsprodukter och jag har hittills uteslutit allt som heter bröd och pasta och ris. Så länge får det vara så.
Morgonens yogapass gick bra 2/3, sen blev jag snurrig och det kändes extra varmt i lokalen idag. Hörde fler som kommenterade det. Det är väldigt intressant att man direkt märker av dålig nattsömn och att man druckit för lite kvällen innan.
Lite unket att upptäcka att det är flera anorektiker som kör bikram. Förstår varför de gör det men tycker det är så tragiskt.

”Reinfeldt är ute och cyklar nu – jobba till 75!” lät det i omklädningsrummet. Precis som jag verkar de bara ha läst rubrikerna. Tanken är väl ingen lagstiftning, bara att man får möjligheten.

Ikväll bänkar vi oss och kollar mello igen. Startfältet känns väl inte som det roligaste? Jag håller min röst på doldisen i fältet, David Lindgren. Trevlig prick som jag träffade under en inspelning av Så ska det låta för ett par år sedan. Jag har t o m sett hans tatuering…

