Shit, vilken dag.
Barn som är vakna halva natten och svåra som helvetet att få iväg till fritids. Tyvärr börjar inte sommarlovet på riktigt förrän om ungefär 2 veckor. Vakna upp och lukta kaffet, sockerpullan!
Kvällstidningar som kräver saker, och som pratar med luddiga, luddiga ord och lovar saker som man inte alls kan vara säker att dom sedan håller i slutändan. Man måste hela tiden väga på guldvåg – är det värt att blanda in skandalpressen eller ska man hellre låta bli? Det blir väldigt sällan som man kommit överens, särskilt när det gäller en specifik.
Artister som bokat telefonintervjutider, och som sedan inte går att nå på bestämd tid. Jag gillar inte sånt. Och det är inte första gången. Me no like.
Gamla kunder som ringer och utnyttjar det faktum att jag fortfarande är alldeles för snäll. Jag gillar inte att jag fortfarande är sämst i världen på att säga nej. Nej. Stavas N-E-J.

Känns som om jag ska ha mens snart – åtminstone beter sig humöret så.

