20120719-212131.jpg
Det gäller att passa på att njutanär solen tittar fram. Tog ett gäng småbrudar med, smet från jobbet och la mig på en strand ett par timmar. För att få lite spänning i tillvaron körde jag utan skydd. Solskydd, alltså. Resulterade i en lätt solsveda men det tar jag så gärna. Min lekamen behöver all färg den kan få.

Imorgon jobbar jag. Ska försöka boka in ett par intervjuer i Värmland, och följa upp ett par kundförfrågningar. På måndag åker jag till Hagfors. Den årliga trippen för moppeturnén står för dörren. Kollegan satte sig på ett plan till New York idag, hennes hemstad, och jag har sagt att hon måste försöka vara lite ledig. Min egen arbetsmoral ligger definitvt inte på topp men det blir nog bra. Sommaren är inte speciellt betungande och ett par timmar varje dag räcker. Och så får det bli ända till skolan börjar. Även en PR-atkvarn måste vara lite ledig.

