Va?! Vad säger ni, om ni ens orkar bry er, om första deltävlingen i Mello? Jag tycker det kändes darrigt i produktionen och jag är glad att vi är med ett par program in i det hela. Gina var bättre än Danny, som kändes ganska ospontan men som förhoppningsvis också blir varm i kläderna. Gillar Gina – tycker hon är superduktig, men även hon behöver kliva lite utanför manus och våga lite mer. Låtarna då? Jodå, vi tippade rätt finalister och nästan helt rätt andra chansen också. Tyckte mycket om Cookies, särskilt Linda Ström som är en riktig stjärna och som borde få chansen att stråla mycket mer. Hon har en sällsamt vacker, uttrycksfull och känslostark röst. Annars tycker jag ärligt talat att låtarna var riktigt trista. Varken Lindgren eller Gadd kändes speciellt bra eller starka. Yohio är däremot också en riktig stjärna – älskar looken, divigheten och hans kaxighet. Mer sånt vill vi se. Jag tror att han kan knipa förstaplatsen i finalen, och jag tror han skulle göra bra ifrån sig i stora finalen också. Inte så mycket för låten, som var en rätt tunn och lite blaskig historia, men för looken och imagen. Love it!

