Knappt hämtat mig från helgens nervpärs, och nu ger jag mig in i en vecka som är helt sjuk.
Fina kollegan landar kl 10:55 imorgon och jag ska hinna klämma in ett tandläkarbesök innan. Två nya kund-möten på eftermiddagen, innan det är dags att gå på konsert. En duktig amerikanska som vi jobbat med kommer för gig på Nalen.
På onsdag är det Grammisgala. Vi ska gå dit med ett sångaren i ett band vi jobbat med ett tag, och som släpper platta i april/maj. Jag är egentligen inte ett dugg upplagd – den här helgen har gjort mig helt flipprig i skallen och jag skulle behöva fokusera på annat. På torsdag ska Mellofröken vara med hos Malou. Jag får dispens, och kan ligga och dra mig. Jag lär behöva det. Och så är det premiär på onsdag i Gävle för den där terapishowen, men den behöver vi som tur är inte gå på.

Mycket att rodda med inför 4ndra Chansen. Efter ett snack med en erfaren schlagergenera1 kommer vi att göra om numret lite. Det blir nog bra.

