IMG_3095
Efter förra årets jobbiga ångestbakfylla från Grammisgalan, lärde jag mig läxan. Bli inte full redan första tuggan in i förrätten. Det blev jag inte och det blev en väldigt skojig fest. Pratade som om jag hade betalt för det, minglade, drack champagn och B0 Kasper blev så glad att se mig att han gjorde en Torsten Flinck och nöp mig i rumpan. Det kan ju inte bli roligare än så. Skämt åsido: riktigt skojigt hade vi, knöt en hel del nya och bra kontakter och återupptog, som ni ser av bilden, kontakten från förra helgen. De två goa herrarna Sebast!an och Stefan från State 0f Dr4m4 blev omhändertagna av två medlemmar i vårt band som vi tog med till festen. Och som lyckades mingla till sig både nya kontakter och gratisdricka. Kaxigast var Ell!phants uppträdande (shit, vilken brud!) och bästa tacktal var F!rst A!d K!ts ord till unga tjejer att inte gå på myten om hur tjejer ‘ska’ vara.

