Åh, jag känner för att raljera lite. Har haft en panikdag där vi har upptäckt att bostadsrättsföreningens ekonomi håller på att gå rätt ordentligt åt skogen. Nu tänker jag rensa huvudet med en massa skitsnack. Sluta läs om du förfasas över slika ting!

Jessica Ged!n, Babe1s i övrigt ganska lysande programledare. Har hon inte gått och dragit på sig anorexia på äldre dar? Hon ser inte helt frisk ut, kroppsmässigt.

Y0hi0. Snälla, kan inte någon ge honom bara lite mediaträning?

Sanna Bråd!ng. Önskar att fler kunde prata lika otvunget och öppet om duktighetssyndrom, självskadebeteende och missbruk. Vilken resa hon gjort!

Nej. Jag måste sluta raljera. Det är egentligen ingenting jag brukar pyssla med. Jag gillar inte att sprida rykten och diskutera andra människors utseende och beteende. Men just den här dagen kändes det lite som om det var tvunget. Nu kan jag gå och lägga mig. Funderar lite på vad jag ska läsa. Efter Keplers Sandmannen känns det som om genren är uttömd, på något vis.

 

