Helgen har rusat, hänger inte med i svängarna.
Hängde lite på Öl- och Whiskeymässan i fredags. Det blev mer som en lite annorlunda AW, eftersom vi mest hängde i en nära väns monter. Gratis är som bekant gott, och sällskapet var trevligt. Det var också kul att gå runt och testa lite olika sorters dryck och kika på folk.
Efteråt begav vi oss till förortskrogen. Jag klarar inte av förortskrogar, jag när någon slags hatkärlek till människorna där. Många rara människor men också en hel del klåpare som dricker för mycket och har svårt att uppföra sig. Just denna fredag fick jag se ett par exempel på det sistnämnda. Jag har jävligt svårt att fatta hur vissa, vuxna människor beter sig: både mot sig själva och mot andra, gentemot sådana de kallar vänner. Just den här kvinnan slutar aldrig att förvåna mig. Jag har aldrig träffat en människa som saknar empati förut. Fascinerande.

