Helg. Det känns skönt. Det är underliga tider, att inte sitta begravd i jobb är inte bra för mitt psyke. Har spenderat del av dagen i möte med snacksalig göteborgare. Manager, producent, artist. Inget möte för att skaffa uppdrag, mer ett ”hej, vi har gemensamma bekanta som pratat gott om dig – vad kan vi hitta på ihop?”.

Det blir en riktig musikhelg. Imorgon har jag biljett till Mello-efterfesten och på söndag biljetter till Gavin DeGraw på Annexet. Kompisen jag ska gå med ska gå på Bandit Awards morgon, så får hoppas att vi är nyktra och skötsamma så vi kan gå på konserten…

Ja just ja. Imorgon ska jag spela årets första 9 hål också, tillsammans med maken. Tanken är att jag ska spela ner mig till officiellt handicap i år, från mina retliga, envisa 42 till 36. Och fortsätter den här jobbsituationen kan jag ju bosätta mig på golfbanan…

