Var på anställningsintervju häromdagen. Det var inte igår, om man så säger.
Det är ett av Sveriges största skivbolag, vars under-label söker en promotionansvarig. Det kan tyckas vara jag. Jag tycker verkligen att det är jag. Samtidigt som det känns självklart att söka jobb, känns det konstigt att ens ha tankar på att lägga detta på is, som ändå funkar som det ska, med en i företaget. Det kändes som om det gick bra, vi gillade varandra och det var ett positivt och bra möte, och jag tror jag sa många saker h*n gillade. Sen har vi inte snackat ett dugg om lön. Det hänger ju en hel del på det. Att jag får det jag tycker att jag är värd.
Processen skulle gå fort. Jag vet förhoppningsvis mer inom vecka. Än vet jag inte om jag vill be er hålla tummarna eller inte… Skönt att ha en veckas semester att fundera på.

