Söndag. Fixardag. Tvätta, plocka, diska, städa, vika tvätt.
Vansinnigt tråkigt men eftersom vi förlustade oss hela dagen igår, med 3 x 9 håls golfspel på Smådalarö Gård igår, känns det som om man ligger lite back på hemmafronten. Soon-to-be-tolvåringen har för andra dagen på raken åkt med ett kompisgäng till Nacka Forum, för att kolla in ett event där. Jag är lite stolt över att dom tar sig dit helt på egen hand. Mest stolt är jag nog kanske över att jag själv inte sitter nojar ihjäl mig över just det faktumet.

Imorgon är det fortsatt studiedag för ungen, och jag ska försöka hinna med ett tidigt besök på Nyhetsmorgon med artist, en förhandling i hyresnämnden för en lokalhyresgäst i föreningen, hämta ett par guldörhängen som varit på lagning, jobba lite och sen åka iväg med dottern för klippning. Körig måndag.

