Det känns väldigt skönt att inleda året med en så avslappnad och ledig dag som nyårsdagen. Jag tror inte det finns någon vilsammare dag på hela året, och då har det knappt hunnit börja. Ja, det skulle vara midsommardagen då. Då gör man inte många knop heller.

Imorgon måste jag jobba lite. En pressrelease ska skickas ut och jag ska fila lite på ett dokument som väntar underskrift efter helgerna. Väntar också besked från ett skivbolag som innan jul ställde frågan om jag kunde jobba med Mello-artist, troligen i Malmö. Fick aldrig reda på vilken artist det handlade om, men jag sa ett försiktigt ja. Vi får se hur det utvecklar sig. Malmö är en stad som jag aldrig gjort Mello i tidigare, så det kunde ju vara kul.
Igår preliminärbokade vi vår semester också. Det ser ut som om vi kommer att spendera den på samma spanska ort som i somras, men utökat med två veckor den här gången. Tre veckor på raken i Spanien! Jamen jösses, det kan ju sluta hur som helst…

