Nu är det tisdag och nu känns det som om man landat ordentligt.
Sicken lycka att han gick vidare, direkt till finalen på Friends! Det är första gången som det skedde för min del, tidigare har vi slagits ut eller hamnat där via andra chansen. Kul att få uppleva det den vägen. Nervöst var det, men han kändes så säker och stabil och hade han hamnat utanför tävlingen, hade det varit en smärre skandal.

Fest blev det. Champagnesprut blev det. Och dans blev det. Orkar inte med i ungdomarnas tempo längre, så jag drog mig tillbaka till hotellet redan halv 2. Magnus och hans sällskap blev körda på porten klockan 5. Men den festen -och den sovmorgonen – var dom såå värda!

Satte mig på tåget till Stockholm kl 10:14 och var hemma klockan 3. Solen sken och det kändes som om dom därhemma längtat efter mig. Slockade flera gånger i soffan, och la mig klockan 10. Nu är det vila ett par veckor och sen är det på’t igen, bara!

