Ytterligare en minnesvärd vecka är till ända. Det gick som det gick med resultatet. Ingen besvikelse i vårt team vad jag kunde märka. Detta är ändå en rejäl ny skjuts för artisten, och det märks att han älskar det han gör. Veckan kröntes med en finalfest i bankettsalen på Friends Arena som varade till långt, långt in på småtimmarna. Själv gav jag upp och smet klockan 4, och då var både artisten och ett helt gäng tappra festdeltagare kvar. Det är ju en sak att gå hem sent om man sen får sova ut dagen efter. Men kommer man hem, stupar i säng 04:40 önskar man ju inte gärna att man vaknar strax efter 9. Jag kan inte heller riktigt förstå ATT jag vaknar så tidigt.

Jag vill minnas att jag sa att jag nog gärna skippade Mellojobb i år. Så blev det inte. Och jag är både glad över att det blev så, och ytterligare ett gäng erfarenheter rikare.

OBS: Vill du använda någon av bilderna, fråga först! I will go whoopie on your ass om du tar utan att fråga.

