Hej. Jag är här nu. Jag har varit frånvarande ett tag. Dataproblemet tog musten ur mig och det tog ett tag att kalibrera om tänket från PC till Mac, men det har börjat bli bättre och går lättare nu än i början.  

Sen gick veckorna, plötsligt var skolan slut för soon-to-be-trettonåringen och det blev dags för semester. Jag och lilla familjen drog med vänner tre veckor till spanska solkusten och jäklar i min låda vad jag är glad att vi gjorde det! Jag har tankat D-vitamin för resten av året nu och fyllt kroppen med sol, sangria, god mat och öl så att jag klarar mig en lång tid framöver. Nu är det hårt arbete som gäller resten av året. Jag har många ekonomiska små och mindre små hål att fylla och jag måste börja nu. Det har börjat bra och jag har lovat mig själv att jobba så hårt jag kan utan att duka under.  Sommaren brukar vara stiltjens tid på jobbfronten, men jag har redan ett par projekt igångsatta och fler som väntar. Just nu jobbar jag med tre olika matböcker, en om LCHF, en om vin i kombination med mat och en om en ung mästerkock. Och så har jag ju mina pojkar och ytterligare ettpar projekt med musikalisk förankring, varav två ska vara med på Allsången inom kort. Så nog finns att göra alltid. 
  
  
  

